Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Το τεστ του εγκεφάλου

Ένας πολύ ενδιαφέρον τρόπος για να διαπιστώσουμε ότι πράγματι ο εγκέφαλός μας πραγματικά λειτουργεί αυτοματοποιημένα κάποιες φορές και μάλιστα δε μπορούμε να παρέμβουμε στη λειτουργία του είναι η εξής διαδικασία:

Όπως κάθεστε στο γραφείο σας, σηκώστε το δεξί σας πόδι από το δάπεδο και κάντε πέντε νοητούς κύκλους προς τη φορά του ρολογιού. Ταυτόχρονα, σηκώστε το δεξί σας χέρι και σχηματίστε στον αέρα το νούμερο 6.

Το πιθανότερο που θα συμβεί τώρα είναι ότι το πόδι θα αλλάξει φορά και θα κατευθυνθεί σύμφωνα με το χέρι σας, χωρίς εσείς να είστε σε θέση να ελέγξετε την κίνηση και φυσικά να την εμποδίσετε.

Δοκιμάστε το λοιπόν και περιμένω τις αντιδράσεις σας διότι αν το λένε μόνο τα βιβλία δεν έχει εφαρμοσμένη και αποδεικτική αξία. Περιμένω λοιπόν να μου πείτε τί και αν συνέβη και σε σας, αν απορείτε για μένα θα το κάνω και εγώ και θα σας πω για την ώρα απλώς το διάβασα, μου κίνησε το ενδιαφέρον και θεώρησα καλό να το μοιραστώ μαζί σας.

3 σχόλια:

faraona είπε...

ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑΞΕ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ.
ε?
θΑ ΖΗΣΩ?
χΑΧΑ!

non journalist* είπε...

xaxa.. egw ta katafera...
telika eimai ontws Mr Perfect!

xixi

filia kai tis kalimeres m

Μαρία-Νεφέλη είπε...

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΟΥΝ ΩΣ ΑΦΥΣΙΚΟΥΣ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ...ΧΑΧΑΧΑ